W pierwszym okresie prowadzenia biznesu zastanawiamy się jak zainteresować swoją ofertą jak największą liczbę potencjalnych klientów. Czekamy na każde zapytanie, staramy się sprostać oczekiwaniom klientów. Później przychodzi taki moment, kiedy klientów jest coraz więcej a kolejnym problemem staje się komunikacja zarówno na zewnątrz firmy jak i wewnątrz. Okazuje się, że tak wiele informacji krąży wokół nas, że nie możemy nad tym zapanować. Spóźniasz się z odpowiedziami na maile, zapominasz o niektórych zleceniach, zdarza Ci się nie zauważyć zapytania od klienta.
W naszej firmie w 2008 roku po raz pierwszy wykorzystaliśmy system informatyczny aby zapanować nad tym problemem. Poprzednie rozwiązania już się zestarzały i w ubiegłym roku stanęliśmy przed faktem, że potrzebna jest modernizacja. Ponowna analiza sytuacji, dopasowanie rozwiązań informatycznych i od nowego roku działamy już na nowych aplikacjach. Udało się bezboleśnie wdrożyć nowoczesne rozwiązania i cieszyć się innowacją. Prawdziwe zalety i różnice zauważa się po poznaniu szczegółów i w trakcie użytkowania. Bez wątpienia w roku 2018 są inne możliwości niż w roku 2008.
Jeżeli w Twojej firmie zauważasz podobne problemy skontaktuj się ze mną, chętnie porozmawiam i zaproponuję sprawdzone rozwiązania.