Od roku prowadzę moja kwiaciarenkę i nie było mi łatwo “uwolnić” się” na dwa dni szkolenia. Jednak bardzo chciałam zobaczyć prawdziwy plan marketingowy, sprawdzić czy moje sposoby planowania zakupów i prognozowania sprzedaży są poprawne – chciałam poznać bardziej skuteczne metody i w końcu chciałam zebrać informacje, by sprawdzić czy moja wizja kwiaciarni jest realistyczna, a przede wszystkich rentowna. Uważam, że było warto wziąć udział w tym szkoleniu i co więcej, przekonałam się, że to szkolenie to może również pomóc osobom, które już wystartowały z własną kwiaciarnią. Oprócz świetnej atmosfery, w pełni profesjonalnej organizacji oraz bardzo dobrej struktury szkolenia, w ciągu tych kilku dni w każdym momencie mogłam bez zahamowań zadawać nurtujące mnie pytania i prosić o wyjaśnienia. Cenię wiedzę merytoryczna i praktyczną Pana Andrzeja, wiele jego sugestii zmusiło mnie do zastanowienia i dzięki temu powstały nowe pomysły.