Wsparcie promocji

Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.


Istnieje wiele sposobów reklamowania się i docierania do klientów, szczególnie w czasach dość dużych zmian o charakterze socjologicznym. Nasi dziadkowie żyli w świecie, gdzie słowo „Internet” nie istniało. Współcześnie młode pokolenie nie wyobraża sobie egzystencji bez wirtualnego świata. Internet daje szansę zaistnienia każdemu, należy tylko jakoś wprowadzić nasz biznes w wirtualny świat i pokazać światu, że istniejemy.

Nie da się prowadzić biznesu w branży florystycznej bez fotografii wspomagającej promocję i reklamę. Social media i reklama wymagają obrazów. Dziś wszyscy robimy zdjęcia i musimy starać się aby były one jak najbardziej atrakcyjne dla klienta, aby zwiększały popularność naszej oferty i pokazywały ją w atrakcyjny sposób. Aby to osiągnąć wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad i posiąść odrobinę niezbędnej wiedzy. Wystarczy nauczyć się bardziej świadomego robienia zdjęć. Wystarczy poznać ograniczenia i zalety sprzętu fotograficznego. Wystarczy wziąć udział w naszym szkoleniu.

Plan szkolenia


Dzień 1: Facebook w kwiaciarni


  • Social media

    Dlaczego warto korzystać z Facebooka i social mediów? Jak się do tego zabrać?

  • Profile indywidualne i firmowe

    na Facebooku. Jak stworzyć profil firmy i dlaczego nie wolno promować firmy za pomocą profilu osobistego?

  • Facebook jako dystrybutor treści nietrwałych.

    Co z treściami trwałymi?

  • Grafika

    Bez zdjęć i grafik się nie da

  • Zdjęcia

    Lokalizacja i tagowanie zdjęć.

  • Jak dbać o recenzje?

    Interakcja jako podstawa.

  • Zameldowania

    jako element promocji.

  • Wizytówki

    i nie tylko zachęcające do Facebooka.

  • Jak często i co publikować w social mediach?

    Czego nie publikować w social mediach?

  • Komunikaty

    Jak formułować komunikaty do klientów, żeby chcieli je czytać?

  • Role na stronie

    ważne detale itd.

  • Reklama na Facebooku

    jako przykład doskonałego targetowania.

  • Jak nie zaniedbać Facebooka?

    Trzeba o niego dbać.

  • Integracja

    Integracja z innymi usługami (google street view, tripadvisor itd)

  • Konkursy dla klientów

    Dlaczego nie robimy losowań i jak z tego wybrnąć?

Dzień 2: Fotografia w kwiaciarni


  • Rola fotografii

    w promocji biznesu (social media, strony www i nie tylko).

  • Czym robimy zdjęcia i co robi zdjęcia

    mózg, aparat, optyka, czułość, czas przysłona, obróbka.

  • Podstawowe zasady robienia zdjęć

    komórką (bo to też aparat) i nie tylko, czyli jak się nie męczyć. Stabilizacja, podział kadru, światło, pion i poziom.

  • Jakie znaczenie ma sprzęt?

    Duże czy małe?

  • Nowy sprzęt - dlaczego nie warto?

    Dlaczego nie warto kupować nowego sprzętu foto?

  • Nowy sprzęt - dlaczego warto?

    Dlaczego warto kupować nowy sprzęt foto? Jak kupować sprzęt foto? Obiektywy, ich rodzaje, ich sensy i bezsensy.

  • Jak zrobić lepsze zdjęcie?

    Jak fajnie fotografować kwiaty?Makro, kolory, światło i otoczenie.

  • Jak zrobić fajny portret z kwiatami?

    Jak ustawić modela, jak nawiązać z nim kontakt, jak sprawić żeby światło nie było przeszkodą (prawdopodobnie będziemy trenować na żywym materiale). Kilka praktycznych patentów.

  • Jak błyskać, żeby nie przegiąć?

    Czerwone oczy, cienie, odbicia i lampa błyskowa której nie widać. Dlaczego lampa bywa głupia.

  • Obróbka zdjęć

    Adobe Lightroom. Podstawy i zalety. I wady.RAW i JPG.Znaki wodne itd.

  • Fotoreportaż

    czyli jak opowiadać zdjęciami, żeby chciało się to oglądać.

Interesujesz się tylko jednym dniem szkolenia?
Jeśli jesteś zainteresowany tylko jednym dniem szkolenia skontaktuj się z nami ustalimy wszystkie szczegóły indywidualnie.

Zgłoś się 14 dni wcześniej i zapłać o 200 zł mniej!

Szkolenie prowadzi

Bernard Łętowski

Fotograf,dziennikarz i specjalista od social mediów.

Terminy 2021

6-7 grudnia, Bronisze