Kwitnąca marka
Budowanie silnej i rozpoznawalnej florystycznej marki krok po kroku.
Wiele z działań, które na codzień podejmujecie, nie budują waszej marki, a tylko eksploatują jej wartość. To nie są z gruntu złe działania. Trzeba jednak pamiętać, że to swoista pożyczka, którą musimy spłacić najlepiej z nawiązką.
Aby zbudować silną markę musisz zadbać o innowacyjność, otworzyć się na nowe obszary do rozwoju. Zaangażuj swoich odbiorców w rozwój marki. Zarządzaj swoją marką. Jednak kiedy nowe inicjatywy nie pójdą dobrze, wycofaj się.
Korzystny wizerunek ma bezpośredni wpływ na efektywność działania kwiaciarni. Wysoka świadomość marki to więcej klientów, dobra reputacja to dobre ceny, przewaga wizerunkowa to wzrost sprzedaży.
Plan szkolenia
Dzień 1: Strategia
Misja, wizja, strategia
Kim jest Twój klient?
Nie możesz mieć wszystkich klientów - wymarzony klient
Dlaczego nie warto sprzedawać zbyt tanio
Lokalizacja czynnik strategiczny
Wyróżnij się lub zgiń!
Tak na pewno nie zbudujesz marki
Innowacje w branży
Zastrzeżenie znaku
Wnętrze kwiaciarni gwarancja sukcesu
Dzień 2: Marketing
Jak stworzyć plan marketingowy
Skuteczne działania marketingowe studium przypadku
Media społecznościowe idealne narzędzie wspomagające budowanie marki
Pokolenie nastolatków jak dotrzeć
Konsekwencja w działaniu
Co florysta wiedzieć powinien
Przykłady marek z branży kwiatowej
Jak przewidywać - planowanie, prognozy
Dobre i złe wieści z rynku