KOA TO SKRÓT OD “KUPOWAĆ NA ODLEGŁOŚĆ” KOA (Kopen Op Afstand) jest programem służącym do …
Franczyza florystyczna nie kusi kwiaciarzy
Potencjalnych franczyzobiorców zaskakują koszty inwestycji. I choć ich zwrot można uzyskać dość szybko, obawiają się …
Motywacja – o złotej zasadzie motywacji
Bez niej nie bylibyśmy w stanie wstać z łóżka i wykonać najprostszej czynności, każdy przełożony …
Grupa Monceau Fleurs – spotkanie z największą siecią kwiaciarni na świecie
Podczas wizyty na Franchise Expo Paris odwiedziłem ogromne stoisko na targach – największej sieci kwiaciarni …
Lider – głośne wołanie o przywództwo
Patrząc z boku, wydawałoby się, że dana firma powinna funkcjonować bardzo dobrze. Wart zakupu produkt, …
Franchising – sposób na kwitnący biznes?
FRANCHISING A DOŚWIADCZENIE Z danych GUS-u za 2008 rok wynika, że aż 72 proc. polskich …
Franczyza – odkrycia 2010
Franczyza – nowe branże Oprócz Multifoodu, No+Vello czy Mediq pojawiło się w naszym kraju jeszcze …
Biznes florystyczny – wrażliwy na pory roku
Biznes florystyczny – start w pierwszym kwartale Styczeń i luty to niestety martwe miesiące dla …
Pochwała nie gryzie. Nie bójmy się chwalić
O motywacji można by pisać dziesiątki artykułów. To pasjonujące zjawisko, które stanowi fundament wszelkiej ludzkiej …
Liderowanie – kilka słów
Osoba lidera i zespół są ze sobą ściśle powiązane. Tak jak trudno mówić o funkcjonowaniu …