Biznes florystyczny – start w pierwszym kwartale Styczeń i luty to niestety martwe miesiące dla …
Pochwała nie gryzie. Nie bójmy się chwalić
O motywacji można by pisać dziesiątki artykułów. To pasjonujące zjawisko, które stanowi fundament wszelkiej ludzkiej …
Liderowanie – kilka słów
Osoba lidera i zespół są ze sobą ściśle powiązane. Tak jak trudno mówić o funkcjonowaniu …
Doradztwo dla firm na godziny – efektywność i oszczędność.
Nasza firma znana jest z tego, że oferuje elastyczne usługi, dopasowane do potrzeb Klientów. Właśnie …
Franczyza – nowość, która chce zawojować rynek
Nowe branże a franczyza Dopiero niedawno pojawiły się też systemy w branżach bardzo dobrze rozwiniętych …
Negocjacje – skuteczny sposób na bardziej rentowne kontrakty
Negocjacje – od skutecznego przygotowania się do nich zależy ich płynny przebieg oraz osiągnięcie korzystnych …
Optymalizacja procesów w zwiększaniu wydajności przedsiębiorstw
Niezależnie od tego, jak dużą firmę Państwo reprezentują, mają Państwo świadomość, jak ważne jest sprawne …
Nieunikniona konsolidacja na rynku kwiaciarni
To jedna z najbardziej rozdrobnionych branż w Polsce. Właściciele sklepów z kwiatami podchodzą z rezerwą …
Franczyza florystyczna – słodki zapach biznesu
Jeśli kwiaty są dla ciebie pasją albo prowadzisz kwiaciarnię i brakuje ci nowych pomysłów na …
Strategie sprzedaży firmy florystycznej
Określam najbardziej odpowiednie kanały sprzedaży dla produktów i usług mojego Klienta, opracowując wszystkie procesy. Wspomagam …