Wszechobecny kryzys W ostatnim czasie słowo kryzys odmieniane jest przez wszystkie przypadki, pisane dużymi literami, …
Zadowolony pracownik się opłaca
Zadowolony pracownik przekłada się na zysk – osoby zarządzające firmami, świadome podstaw skutecznej realizacji celów …
Tajemniczy klient
Kim jest tajemniczy klient? Rosnąca konkurencja na rynku sprzedaży kwiatów i usług florystycznych wywołuje rosnące …
Staż dla pracownika kwiaciarni
Twoja kwiaciarnia się rozwija, potrzebujesz zatrudnić pracownika, wahasz się? Pomyśl o możliwościach jakie w tym …
Warsztaty dekoratorskie
Warsztaty dekoratorskie “Zimowe święta” Warsztaty dekoratorskie prowadzą Izabela Stachecka i Marta Pruszyńska z firmy Plastiflora. …
Webflowershop – sklep internetowy
KWIATY NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI Firma FLORAND udowodniła w piętnastu latach działalności, że jest godnym zaufania …
Zamawianie kwiatów przez Internet – z ziemi holenderskiej do Polski
Zamawianie kwiatów przez Internet – czyli o kwiatach prosto pod drzwi kwiaciarni Właściciele kwiaciarni wciąż …
KOA – innowacyjny system zakupów kwiatów i roślin
KOA TO SKRÓT OD “KUPOWAĆ NA ODLEGŁOŚĆ” KOA (Kopen Op Afstand) jest programem służącym do …
Franczyza florystyczna nie kusi kwiaciarzy
Potencjalnych franczyzobiorców zaskakują koszty inwestycji. I choć ich zwrot można uzyskać dość szybko, obawiają się …
Motywacja – o złotej zasadzie motywacji
Bez niej nie bylibyśmy w stanie wstać z łóżka i wykonać najprostszej czynności, każdy przełożony …