Wycieczka florystów do Holandii Dla ludzi z branży kwiatowej wycieczka do źródeł florystyki to konieczność. …
Florystyczny stylista witryn – florystyka w służbie kupca
Spacerując po ulicach handlowych, pasażach, galeriach, w witrynach sklepów obserwujemy kolorowe, pięknie skomponowane, często intrygujące …
Efektywna ekspozycja
Psychologia zachowań konsumenckich Psychologia zachowań konsumenckich jest dziedziną nauki badającą wszystko to, co poprzedza nabycie …
Giełda kwiatowa w Aalsmeer – ponad stuletnia historia
Uczestnicząc w globalnej karuzeli florystycznej nie można przejść obojętnie kiedy 100 rocznicę powstania obchodzi giełda …
Czy coś innego może zastąpić kwiaty na ślub?
Ostatnio kilka osób napisało do mnie i zadzwoniło w tej samej sprawie. Zostali zaproszeni na …
System franczyzowy BUKIECIARZ
SYSTEM FRANCZYZOWY BUKIECIARZ Chcemy przedstawić Państwu innowacyjny system franczyzowy BUKIECIARZ i oferowane przez firmę BUKIECIARZ …
Rewitalizacja strony internetowej
Odrobina historii stron Grupy Florystycznej Florand i jaki wpływ na nią miała rewitalizacja strony internetowej. …
Biznesplan dla kwiaciarni
Biznesplan dla kwiaciarni to podstawa udanego florystycznego przedsięwzięcia Kłujący biznes Nie znając specyfiki branży florystycznej, …
Visual merchandising w kwiaciarni
We współczesnej kwiaciarni kwiaty w wazonach i florysta za ladą to za mało. Marka musi …
Targi IPM ESSEN 2012
IPM ESSEN – serce kwiatowego handlu Targi IPM ESSEN są centralną sceną światowego handlu Zielonej …