Proszę powiedzieć czym w prowadzeniu różni się pracownia florystyczna od kwiaciarni? Andrzej Dąbrowski: W pierwszej …
Samotny bukiet
Akcja “Samotny bukiet” – trzeba szukać różnych ciekawych sposobów na pokazywanie znaczenia kwiatów w naszym …
PR – opowiedz o sobie, daj się poznać
Branża kwiatowa potrzebuje działań promocyjnych. Jednak nie widać wspólnych działań przedsiębiorców florystycznych kreujących modę na …
Andrzej Dąbrowski: Wybór formy prawnej i formy opodatkowania dla kwiaciarni
Od jakich form działalności gospodarczej (formy prawnej i formy opodatkowania) powinna zacząć osoba znajdująca się …
Warto obdarowywać się kwiatami
15 sierpnia dołączamy się do mapy międzynarodowej florystycznej akcji „The Lonely Bouquet”. W wolnym tłumaczeniu …
Małgorzata Bębenek: W zgodzie z natrą
Małgorzata Bębenek – właścicielka kwiaciarni Galeria Natura z Jarosławia. Czy może nam Pani zdradzić, jak …
Team – przestań harować, zacznij kierować!
Czy można prowadzić kwiaciarnię jednoosobowo? Można, przecież wiele jest takich firm na rynku, jednak kto …
1 maja – florystyczne déjà vu
Tegoroczny pierwszy weekend majowy spędzam na południu Francji. Jednym z miejsc jakie odwiedziłem było Cannes. …
Pokora – postawa, która prowadzi do bogactwa
Rozpoczynałam właśnie szkolenie z „Zarządzania wizerunkiem firmy”. Sympatyczna kobieta około 45 roku życia usiadła razem …
Agnieszka Kubicka-Błońska: Otwartość na rozwój
Miała Pani okazję współpracować z wieloma firmami. Każda ma swoją specyfikę, jest prowadzona w różny …