Przedsiębiorców, którzy rozpoczynają działalność w branży florystycznej zaskakują częste wahania cenowe kwiatów. Dla osób, które …
Andrzej Dąbrowski: Wsparcie florysty
Jak wiadomo rynek handlu kwiatami nie należy do najłatwiejszych, żeby nie powiedzieć, że jest jednym …
Zgłoszenie znaku towarowego kwiaciarni krok po kroku
Decydując się na zgłoszenie znaku towarowego kwiaciarni powinieneś: Zapoznać się z podstawowymi informacjami o znakach …
Dorota Zabawa: Przede mną nowe możliwości
Dorota Zabawa – dyplomowana florystka na kierunku Florystyka – Sztuka Układania Kwiatów, właścicielka stołecznej pracowni-kwiaciarni …
Chroń swoją markę – znak towarowy w kwiaciarni
Na florystycznym rynku co chwilę pojawiają się nowe znaki towarowe stając się cennym składnikiem majątku …
Floryści Talent Show – na tropie talentu
MovieHouse Production to niezależna firma producencka, która powstała, by dostarczać ludziom radości i rozrywki na …
Oznaczenie towarów w kwiaciarni
Przychody kwiaciarni oparte są na sprzedaży detalicznej co sprawia, iż klienci objęci są szczególną ochroną …
Edyta Zając-Chruściel: Dla kobiety to nie jest łatwy kawałek chleba
Edyta Zając-Chruściel = mistrzyni florystyki, właścicielka Kwiaciarni Pokusa w Kielcach. Pani Edyto, kto zaszczepił w …
Czy 100% narzut to dużo?
Zacznę od tego, że 100% narzut to zaledwie 50% marży! Czy taka marża wystarczy na …
Flowerbook – nowe technologie w branży florystycznej
Chcecie mieć łatwy dostęp do aktualnej bazy roślin i kwiatów? Biuro Kwiatowe Holandia zaprzestało publikacji …