Opiszę Wam pewną historię dlaczego tracimy klientów… Działo się to ponad 10 lat temu. Pani …
Edukacja konkurencji
Jest nas w branży coraz mniej, to fakt. Jeżeli Twoja konkurencja sprzedaje zbyt tanio to …
Walentynkowe ceny
Dlaczego w pierwszej połowie lutego musimy płacić wielokrotnie drożej za czerwone róże? Czy wpływ na …
Tulipomania – popyt, podaż, ceny, spekulacje
Przedsiębiorców, którzy rozpoczynają działalność w branży florystycznej zaskakują częste wahania cenowe kwiatów. Dla osób, które …
Andrzej Dąbrowski: Wsparcie florysty
Jak wiadomo rynek handlu kwiatami nie należy do najłatwiejszych, żeby nie powiedzieć, że jest jednym …
Zgłoszenie znaku towarowego kwiaciarni krok po kroku
Decydując się na zgłoszenie znaku towarowego kwiaciarni powinieneś: Zapoznać się z podstawowymi informacjami o znakach …
Dorota Zabawa: Przede mną nowe możliwości
Dorota Zabawa – dyplomowana florystka na kierunku Florystyka – Sztuka Układania Kwiatów, właścicielka stołecznej pracowni-kwiaciarni …
Chroń swoją markę – znak towarowy w kwiaciarni
Na florystycznym rynku co chwilę pojawiają się nowe znaki towarowe stając się cennym składnikiem majątku …
Floryści Talent Show – na tropie talentu
MovieHouse Production to niezależna firma producencka, która powstała, by dostarczać ludziom radości i rozrywki na …
Oznaczenie towarów w kwiaciarni
Przychody kwiaciarni oparte są na sprzedaży detalicznej co sprawia, iż klienci objęci są szczególną ochroną …