Cykl życia firmy, kiedy firma się rozrośnie, klientów będzie coraz więcej, poszerzy się zespół pracowników …
Dzielenie się wiedzą – pośród cytryn bądź limonką…
Wyróżniająca się marka Wielokrotnie w różnych kontekstach pisałem o budowaniu wyróżniającej marki, wyróżniającej oferty kwiaciarni. …
Przygotuj kalendarz – dodatkowe kartki na 8 marca!
Spodziewaj się spodziewanego, czyli bądź gotów na spory ruch w zamówieniach na bukiety 8 marca. …
Andrzej Dąbrowski: Rekrutacja – jeśli nie pasja, przyzwyczajenie, to co?
Jakich błędów powinno się unikać, by rekrutacja była skuteczna? Andrzej Dąbrowski: Rekrutacja wymaga dobrego przygotowania! …
Gdzie kupować kwiaty?
Gdzie najlepiej kupować kwiaty? Odpowiedź wcale nie jest oczywista, gdyż istnieje wiele opcji zaopatrzenia kwiaciarni. …
Loteria dla klientów z rozwagą
Jest pomysł, jest spontaniczne działanie, tu i teraz organizujemy… Wymyślenie skutecznych działań promocyjnych dla kwiaciarni …
Relacja z PKF – tu piękno spotkało się z pięknem
To był wyjątkowy, inspirujący tydzień… Dziś mała relacja z PKF Toskania 2017. W naszym projekcie …
Jak przetrwać Walentynki?
Walentynki to moim zdaniem najtrudniejszy okres w całym roku dla przedsiębiorcy florystycznego. Z jednej strony …
Kontrakt terminowy – tylko nie mów, że nie widzisz różnicy
Zaczyna się gorący okres w branży kwiatowej. Globalna karuzela generuje ceny na czerwone kwiaty. Zaczyna …
Andrzej Dąbrowski: Kłopoty z kadrą
Chodząc po ulicach Warszawy coraz częściej widuję w witrynach sklepów ogłoszenia o pracę. Wiszą tygodniami. …