Charakterystyka
Amazonia – niezwykłe, dzikie, namiętne!
Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnego salonu florystycznego w systemie franczyzowym Amazonia! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.
Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów.
Amazonia to wyjątkowy salon florystyczny. Wystrój wnętrza salonu i asortyment nawiązuje do tropikalnej amazońskiej dżungli bogatej w tropikalne kwiaty o bogatej palecie barw.
Istnieje potrzeba piękna w miejscach, w których przebywamy, pracujemy, mieszkamy, odpoczywamy lub uczestniczymy w uroczystych i ważnych wydarzeniach. Kwiaty wnoszą to piękno w najszlachetniejszy sposób, a dzięki talentowi, wiedzy i doświadczeniu florysty harmonijnie dopełniają lub wręcz kreują urodę miejsca i okoliczności. Trafnie dobrane kompozycje podnoszą estetykę wnętrza, zawsze są elementem luksusu, dodają elegancji, prestiżu i rangi. Tam gdzie mieszkamy i pracujemy, zieleń jest koniecznością. Sprawia, że pomieszczenie staje się przytulniejsze i zdrowsze. Kwiaty wpływają kojąco na zapracowanych i zestresowanych.
Dajemy Państwu gwarancję wysokiego standardu świadczonych usług, konkurencyjnych cen i sprawnej obsługi. Liczymy na wyrafinowanych Klientów, a naszą ambicja będzie zaspokojenie ich wygórowanych potrzeb.
Filozofia kontaktów handlowych XXI wieku przekracza sferę wymiernych korzyści materialnych i aspiruje do sfery zapewniania Klientom satysfakcji, oraz podwyższania komfortu ich życia. Niech zacznie się to właśnie w salonie florystycznym Amazonia.
Wymagania
Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Amazonia:
- akceptacja celów i zasad działania systemu Amazonia zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
- dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
◦powierzchnia lokalu optymalnie ok. 35 m2 -120 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
◦położenie: przy głównej ulicy, w miejscu o silnym natężeniu ruchu pieszego lub w galerii handlowej,
◦bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji kwiaciarni,
◦tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat; - środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia salonu florystycznego do standardów systemu Amazonia;
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej założenia;
- gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie kwiaciarni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty kwiaciarni;
- doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
- zdolności menadżerskie.
Korzyści
Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką Amazonia, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:
- pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
- pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
- pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
- przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania kwiaciarnią;
- przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie kwiaciarni zgodnie ze standardami salonu florystycznego Amazonia;
- pakiet działań promocyjno-marketingowych;
- kompleksową pomoc w otwarciu salonu florystycznego;
- zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla kwiaciarni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
- wyłączność terytorialną;
- stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
- stałą opiekę koordynatora sieci Amazonia;
- bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia salonu florystycznego.
Dzięki naszemu wsparciu nawet nieposiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własny salon florystyczny Amazonia.
W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów franczyzowych pod następującymi markami:
- Kwiatostan – franczyzowa hurtownia kwiatów;
- Bukieciarz – franczyzowe kwiaciarnie;
- Kwieciarnia – franczyzowe kwiaciarnie;
- Party Flowers – franczyzowe pracownie florystyczne;
- Kwiaty Pamięci – franczyzowe pracownie florystyczne;
- Akademia Florysty – franczyzowe ośrodki szkoleniowe.
Opłaty
Przewidywana suma inwestycji
Kwota inwestycji od 60 do 120 tys. zł netto, w tym:
- opłata licencyjna – 12 tys. zł netto, w zamian za:
◦ możliwość korzystania ze znaku Amazonia;
◦ korzystanie z naszego portfolio;
◦ przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
◦ przekazanie Księgi Wizualizacji; - opłata dostosowawcza – 30 tys. zł netto, w zamian:
◦ pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
◦ przyłączenie do naszej platformy informatycznej;
◦ szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);
◦ pomoc naszego personelu przed i w pierwszym tygodniu otwarcia kwiaciarni;
Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym
Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:
- Opłata administracyjna – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
- Fundusz marketingowy – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.