Szczepionka na kryzys w kwiaciarni

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Ten kryzys pokazał, jaki ten nasz biznes jest kruchy. A takich sytuacji kryzysowych w bliskiej przyszłości może być wiele. Ale ten kryzys pokazał też, że pomimo kilku lockdownów i wielu ograniczeń większość kwiaciarni poradziła sobie całkiem dobrze, a klienci cały czas kupowali kwiaty. Warto się zastanowić i przegadamy to na prelekcji:
? Czy Twoja kwiaciarnia / pracownia będzie gotowa na kolejny kryzys ❓
? Jaki sens ma prowadzenie działalności niezapewniającej dochodu ❓
? Jaką strategię wdrożysz, aby przygotować się do podobnych sytuacji w przyszłości ❓
? Jak w dzisiejszych czasach zadbać o dochody w kwiaciarni ❓

Na tę chwilę to trudne pytania, ale każdy przedsiębiorca musi szukać na nie odpowiedzi, aby w przyszłości nie dać się zaskoczyć ❗️ Nieraz warto przewartościować swoje plany, na pewno trzeba obserwować otoczenie i szukać szans na przetrwanie kryzysu i rozwój firmy.

Aby nabrać odporności na wirusa, najpierw trzeba zarazić organizm – w naturalny sposób lub za pomocą szczepionki. Dopiero wtedy uodparniamy się na chorobę. Tak też jest w czasie tego kryzysu: trzeba go przeżyć i jeżeli nas nie zabije, to nas wzmocni ❗️

Analiza otoczenia florystycznej firmy to konieczność. To pozwala na zauważanie szans i wykorzystywanie ich, ale też pozwala reagować na zagrożenia.

Zapraszam na prelekcję, w czasie którego podzielę się z Wami moim subiektywnym punktem widzenia na aktualną sytuację w branży. Będzie analitycznie i optymistycznie, być może inspirująco ⁉️Moja prelekcja jak i wszystkie szkolenia, które prowadzę oparte są na moim 27 letnim doświadczeniu w prowadzeniu florystycznej firmy. Opowiadam o faktach, które przeżyłem podpowiadam w oparciu o praktykę z odrobiną teorii.

Prelekcja na scenie głównej w pawilonie 3, 5.11 (piątek) godzina 11.

Program wydarzeń TUTAJ

Bilety na targi można zamówić TUTAJ

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.