Biznes, który kłuje i pachnie – rekrutacja franczyzobiorców

Magdalena KroczAkademia florysty, Amazonia, Bukieciarz, Franczyza, Grupa Florystyczna Florand, Media o nas, Party flowers, Przedsiębiorczość dla uczniów, Publikacje, WF Dodaj komentarz

Grupa Florystyczna Florand – rekrutacja franczyzobiorców zainteresowanych poprowadzeniem własnej kwiaciarni

Bukieciarz, hurtownia kwiatów Florand, salon florystyczny Amazonia, pracownia florystyczna Party Flowers i ośrodek szkoleniowy Akademia Florystyczna to różne koncepty rozwijane przez Grupę Florystyczną Florand. Firma chce podzielić się swoim know-how z miłośnikami kwiatów, dlatego postanowiła oddać we franczyzę wszystkie rozwijane dotychczas marki -otwarta została rekrutacja franczyzobiorców. Na pierwszy ogień pójdzie sieć kwiaciarni Bukieciarz, która na razie liczy pięć placówek własnych. Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto prowadzi już własną kwiaciarnię, albo dopiero nosi się z zamiarem uruchomienia kwiatowego biznesu.

Osoby, które zdecydują się otworzyć kwiaciarnię Bukieciarz do końca września za licencję zapłacą 3,5 tys. zł.

W kwiaciarnię trzeba zainwestować 50 do 100 tys. zł. Kwota ta zależy przede wszystkim od tego, czy przyszły franczyzobiorca Bukieciarza prowadził wcześniej kwiaciarnię i dysponuje odpowiednim pomieszczeniem, wyposażeniem i zatowarowaniem, czy też zamierza zaczynać swój pachnący biznes od podstaw.

Do końca września tego roku opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3,5 tys. zł. Osoby, które zdecydują się otworzyć kwiaciarnię Bukieciarz później będą musiały zapłacić 10 tys. zł. Franczyzobiorca co miesiąc opłaca również fundusz marketingowy (2 proc. obrotu netto) i płaci za korzystanie z licencji (również 2 proc. obrotu netto).

Franczyzobiorca przechodzi szereg szkoleń florystycznych oraz dotyczących kierowania kwiaciarnią. Może również liczyć na pomoc merytoryczną i techniczną w zakresie adaptacji kwiaciarni do wymogów sieci oraz jej wyposażenia. Każda kwiaciarnia zostaje podłączona do systemu informatycznego Bukieciarz oraz uczestniczy w działaniach reklamowych.

Artykuł został opublikowany na portalu franczyzowym franchising.pl w dniu 2012-06-11.

O Autorze

Magdalena Krocz

Dziennikarka, redaktorka. Pisała m.in. dla Abacus Internet Solutions i magazynu Własny Biznes Franchising. Redaktorka prowadząca dla portali franchising.pl i lokalnabiznes.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.