Rynek hurtowy kwiatów w Bułgarii

Andrzej DąbrowskiGiełda branżowa, Hurtownie, Rynek europejski, Rynek zagraniczny, WF, Zakup kwiatów Dodaj komentarz

Rynek hurtowy kwiatów w Bułgarii jest ściśle uregulowany. Ustawa o giełdach towarowych i rynkach hurtowych ustala zasady tworzenia, strukturę i działalność giełd towarowych, rynków hurtowych oraz rynków producentów. Do prowadzenia działalności jako przedsiębiorca hurtowy wymagana jest rejestracja. Zgodnie z przepisami nie wolno dokonywać hurtowych transakcji handlowych kwiatami na innych niż ww. rynkach, z wyjątkiem handlu w sklepach i hurtowniach, w których handel jest prowadzony przez i na rzecz jednej osoby. Ustawa ściśle reguluje zasady funkcjonowania giełd towarowych oraz nakłada na organizatora rynków hurtowych i rynków producentów szereg obowiązków, w tym kontrolnych. Przepis ten został wprowadzony w celu niedopuszczania do dokonywania sprzedaży na rynkach hurtowych i rynkach producentów przez sprzedawców, którzy nie mają zarejestrowanej działalności gospodarczej. Jeśli chodzi o rynek hurtowy kwiatów w Bułgarii w odniesieniu do kupujących, to przepis ten nie jest stosowany restrykcyjnie.

Zainteresowanych rynkiem hurtowym w innych krajach europejskich odsyłam do artykułów:

Rynek hurtowy kwiatów w Niemczech

Rynek hurtowy kwiatów w Republice Czeskiej

Rynek hurtowy kwiatów w Królestwie Niderlandów

Rynek hurtowy kwiatów we Francji

Rynek hurtowy kwiatów w Wielkiej Brytanii

Rynek hurtowy kwiatów w Hiszpanii

Rynek hurtowy kwiatów na Węgrzech

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.