Gwiazdy Betlejemskie przez cały świąteczny okres

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Gwiazdy betlejemskie, czyli poinsecje to niekwestionowany symbol Bożego Narodzenia. Obecnie jest już ponad 150 odmian poinsecji i każdego roku dochodzą nowe. Różnią się kolorystyką, wysokością i rozmiarem oraz pokrojem liści, czyli przylistków.  To sprawia, że znajdują entuzjastów na całym świecie.

Te popularne rośliny domowe rosną dziko na wyżynach Ameryki Środkowej,  osiągając wysokość nawet pięciu metrów. W Meksyku były kojarzone ze świętami Bożego Narodzenia już w XVI wieku.

Czy wiesz, że … 12 grudnia w kalendarzu niestandardowych świąt jest zarezerwowany przez gwiazdę betlejemską. Tego dnia ludzie wręczają sobie gwiazdy na znak sympatii i oddania. Dzień Poinsecji upamiętnia śmierć Joela Poinsetta, który w 1828 roku odkrył w Meksyku dziko rosnące poinsecje i oczarowany ich pięknem sprowadził je do USA nadając im swoje imię. Stąd wywodzi się nazwa Poinsettia i jej spolszczona wersja – poinsecja.

Swoją światową karierę gwiazdy jako dekoracje świąteczne rozpoczęły na początku XX wieku. Niemiecki emigrant Paul Ecke zafascynowany piękną, czerwoną poinsecją, która rosła dziko niedaleko jego farmy w Południowej Kalifornii, rozpoczął jej uprawę. Pierwsze swoje handlowe sukcesy odniósł sprzedając cięte poinsecje na Sunset  i Hollywood  Boulevard w Los Angeles.




Gwiazdy betlejemskie idealnie sprawdzają się na prezent, dlatego zachęcaj swoich Klientów do ich zakupu jeśli wybierają się do kogoś z wizytą i nie mają pomysłu na upominek.

Inspiracje na aranżowanie gwiazd betlejemskich znajdziesz na stronie www.starsuniteeurope.eu, kanale YouTube MyPoinsettia, Facebook MojaPoinsecja oraz Instagram thechristmasstar.

Darmowe narzędzie promocyjne

Na stronie www.sfe-web.com znajdują się liczne narzędzia promocyjne i interesujące pomysły na wsparcie sprzedaży gwiazdy betlejemskiej w okresie adwentowo-świątecznym. Wśród nich są filmy szkoleniowe z pomysłami na wyeksponowanie roślin i dekoracje, które wzbogacą świąteczną ekspozycję, szablony tekstów i reklam do druku, wskazówki marketingowe, zdjęcia i materiały informacyjne na temat jakości i pielęgnacji.

Do dyspozycji jest dział z interaktywnymi aplikacjami oraz krótkimi poradami dotyczącymi dekorowania i pielęgnacji, które w łatwy sposób można zintegrować z własnymi witrynami za pomocą zaledwie kilku kliknięć.


 

 

 

Treść kampanii promocyjnej wyraża poglądy wyłącznie jej autora, za którą ponosi on bezwzględną odpowiedzialność. Komisja Europejska ani Agencja Wykonawcza ds. Konsumentów, Zdrowia, Rolnictwa i Żywności (CHAFEA) nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za potencjalne wykorzystanie zawartych w niej informacji.

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.