Biznesowy potencjał kwiaciarni

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Czy to możliwe, aby kwiaciarnia osiągała przychód miesięczny powyżej 100 000 zł (średni wynik w ujęciu rocznym)?

Dla niektórych przedsiębiorców z branży taki wynik wydaje się nieosiągalny! A ja wiem, że są kwiaciarnie, które osiągają takie wyniki? Nie wiem tylko, czy taka informacja jest dla Ciebie motywująca, czy przygnębiająca?

Studium przypadku

Na szkoleniu Kwitnące przedsiębiorstwo dokonuję analizy takiego przypadku – w jakiej miejscowości, w jakiej lokalizacji, na jakiej powierzchni, przy jakich kosztach, jaki daje to zysk, jak długo działa kwiaciarnia, jak dochodziła do takich wyników.

Zainteresowałem? Zapraszam na szkolenie, gdzie w czasie dwóch dni będziemy rozmawiać o aktualnej sytuacji w branży, będziemy określać profil idealnego klienta i będziemy szukać sposobów jak takich klientów przyciągać do kwiaciarni.

Jeżeli Twoja kwiaciarnia osiąga dużo mniejsze przychody to będzie znakomita okazja do analizy, dlaczego tak jest i będziemy szukać ukrytego potencjału, aby poprawić jej wyniki.

Otoczenie firmy florystycznej bardzo zmieniło się w ostatnich dwóch latach i wciąż się zmienia. Przedsiębiorca cały czas musi się do tego dostosowywać – szukać szans, niwelować zagrożenia. Ale na to potrzeba paru chwil, aby oderwać się od codziennych obowiązków, usiąść, pomyśleć, dokonać analizy sytuacji i szukać dobrych rozwiązań. Właśnie te dwa dni szkolenia to idealna okazja.

Opis i aktualny plan na stronie szkolenia Kwitnące przedsiębiorstwo, również w wersji ONLINE.
O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.