Za nami dwa lata pandemii. Ja osobiście mocno przepracowałem ten okres i moja firma teraz jest w innym miejscu niż przed pojawieniem się korona wirusa. To był czas wielu zmian, analiz, decyzji, przekształceń, optymalizacji biznesu. To był intensywny czas rozwoju.
Dzisiaj stoimy przed kolejnym wyzwaniem – V fala COVID-19, Nowy Ład, znacznie wyższe koszty prowadzenia biznesu, coraz mniej zasobny portfel klientów. Jak współcześnie prowadzić kwiaciarnię, jak żyć? Teraz warto wykonać analizę SWOT swojej firmy. Poszukać mocnych stron, poprawić słabe strony, szukać szans w otoczeniu i niwelować zagrożenia.
Szkolenie Kwitnące przedsiębiorstwo to jest dobry moment na analizą Twojego biznesu, na szukanie strategii na najbliższe miesiące i lata. Do Waszej dyspozycji daję moje 27 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy w różnych sektorach rynku kwiatowego, chcę przekazać Wam moje analizy i wnioski, chcę podzielić się swoja wiedzą.
Ty wiesz najlepiej czy potrzebujesz takiego wsparcia, nowego spojrzenia na biznes, odświeżenia strategii. Wiem, że niestety dla wielu przedsiębiorców z branży jest już za późno na poprawę sytuacji – już nie mają siły, stracili wiarę, nie widzą sensu, zbyt wiele ich przytłoczyło, nie ma już środków i pomysłów na wyjście z kryzysu. Często przyczyny porażki leżą poza firmą, jednak może być to skutek złych strategii, błędnych decyzji.
Jestem przekonany, że wiele osób jest w takim momencie, że interes wciąż się kręci, ale zauważają spowolnienie, coraz bardziej czują niepokój wywołany dużymi zmianami i brakiem stabilności. Coraz częściej do głowy przychodzą myśli – co dalej, jak to będzie? Samo się nic nie poprawi, trzeba dokonać analiz, korekt i zmian. Właśnie spotkanie na szkoleniu, pytania, odpowiedzi, dyskusja to idealny moment na szukanie dobrych rozwiązań na nowe czasy.
Moje szkolenia uczestnicy cenią sobie również za to, że te dwa dni to rozmowy między osobami prowadzącymi podobne biznesy, to kreatywne dyskusje i wzajemne inspiracje do działania. I o to chodzi! A ja obiecuję optymistyczny przekaz i poszukiwania dobrych rozwiązań i wiele dobrych przykładów z polskich kwiaciarni.
Plan, opis, opinie, zgłoszenia na stronie szkolenia.