Jak pracować efektywnie w kwiaciarni i pracowni
Prelekcja – 26 lutego (środa) godzina 16:15 – 17:00 Scena Główna w paw. 2
Wielu przedsiębiorców doczeka czasu, kiedy firma się rozrośnie, klientów będzie coraz więcej, poszerzy się zespół pracowników. Firma zacznie działać w wielu sektorach branży, zwiększy liczbę swoich oddziałów. Jest to naturalne w rozwoju przedsiębiorstwa. Ważne, aby do rozwoju dostosować sposób zarządzania. To moment, kiedy firma jest na tyle duża, że warto wprowadzać procedury działania, opis obowiązków pracowników, kiedy należy wdrażać nowe sposoby komunikacji w firmie. Brak zmian w sposobie zarządzania dopasowanego do aktualnej sytuacji może doprowadzić do klęski urodzaju. W czasie trzech kwadransów podejmę temat efektywnej organizacji pracy w kwiaciarni. Opowiem jakie rozwiązania wdrożyłem w swojej florystycznej firmie i jakie korzyści osiągnąłem. Jestem przekonany, że wskazówki jakie udzielę pomogą przedsiębiorcom florystycznym ogarnąć to czego do tej pory nie ogarniali.
Wybrałem do omówienia takie zagadnienia:
• Zarządzanie czasem w kwiaciarni • Nowoczesne narzędzia przydatne w kwiaciarni • Planuj, prognozuj, analizuj •
Zarezerwuję również chwilę na dodatkowe pytania od słuchaczy. Postaram się na nie odpowiedzieć. Dobrze zorganizowana praca – to lepsze efekty!