Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych SPECIAL DAYS

Wyjątkowe targi Special Days

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Przepiękne stoiska, wspaniałe kwiaty
Zdjęcie: Fotobueno

Przepiękne stoiska, wspaniałe kwiaty, cudowne pokazy oraz wiele biznesowych spotkań. Tak można podsumować to wyjątkowe  wydarzenie.  Tegoroczne targi Gardenia/Special days/Sport Invest odwiedziło 23 723 osób. Targi Special Days zajmowały przestrzeń dwóch hal.  Na ciekawie zaaranżowanych stoiskach, rozbrzmiewały handlowe rozmowy, można było poznać nowości i dowiedzieć się jakie trendy będą dominować w nadchodzących sezonach.

Stoisko Belldeco
Zdjęcie: Fotobueno

Na scenie w pawilonie 8 goście mieli okazję zobaczyć liczne pokazy florystyczne i posłuchać inspirujących prelekcji. Pierwszy dzień otworzył pokaz przygotowany przez VHV FLOWERS – „Pora na koral króla kolorów”. Mistrzowie florystyki  Joanna Lewandowska, Joanna Kiedacz, Piotr Marzec, Rafał Kawałko) przedstawili  autorskie kompozycje kwiatowe w barwach ogłoszonego przez PANTONE kolorem roku 2019 – koralowego. 

Monika Bębenek „Zielone poruszenie”
Zdjęcie: Fotobueno

Następnie na scenie pojawiła się charyzmatyczna Monika Bębenek (szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty), omawiając bio desig, w specjalnie przygotowanym pokazie „Zielone poruszenie”.  Kolejnym punktem bogatego programu Targów było wystąpienie Andrzeja Dąbrowskiego (wsparcieflorystów.pl) na temat prawnych aspektów prowadzenia kwiaciarni.

Przepisy prawa ważne dla florystów
Przepisy prawa ważne dla florystów
Zdjęcie: Bernard Łętowski

Następnie na scenie odbyła się prawdziwa bitwa – na bukiety. W tej iście sportowej rywalizacji przygotowanej przez OZEXPORT Polska, floryści komponowali bukiety  lub aranżacje w konkretnym stylu w czasie zaledwie kilku minut, do tego z materiałów wybranych przez przeciwników. O godzinie  13.15 w Alei Lipowej na gości Targów Special Days czekała też prawdziwa kwiatowa niespodzianka przygotowana przez Kwitnące Horyzonty! Roztańczone florystki prezentujące swoje kompozycje, porywały zwiedzających do tańca.

OASIS BLACK Tomasz Max Kuczyński
Foto: Bernard Łętowski

Kolejnym punktem programu była prezentacja produktów  OASIS BLACK. Ambasador marki, mistrz florystyczny Tomasz Max Kuczyński w inspirującym pokazie, przedstawiał jakie możliwości daje użycie produktów tej firmy.

Potężną dawkę fachowej wiedzy przedstawił Bartłomiej Stefańczyk, trener Floral Academy, opowiadając o tym jak być liderem we florystyce i jakie biznesowe wyzwania stają na drodze florystów.  Wystąpienia na scenie w pawilonie 8 cieszyły się ogromną popularnością.

Konkurs dla kwiaciarń
Zdjęcie: Fotobueno

Drugi dzień rozpoczęło wręczenie nagród w Konkursie dla kwiaciarń organizowanym przez Sito Poznań, następnie zwiedzający mieli okazję zobaczyć florystyczne ozdoby dla panów w interpretacji Piotra Marca. Tomasz Max Kuczyński przedstawił trendy jakie szykuje dla florystów Plastiflora.

Tomasz Max Kuczyński trendy Plastiflora
Foto: Bernard Łętowski

Firma Euroflorist przedstawiła pokaz „Kwiaty pełne życzeń”, na temat flowerboxów  i bukietów okolicznościowych. Baśniową atmosferę na scenie stworzyły Dzikie Pola, uchylając rąbka tajemnicy pracy przy floralnej fotografii.  Podobnie baśniowo było na scenie podczas pokazu Zespołu Szkół w Jaworze. Następnie Andrzej Dąbrowski przedstawił  zagrożenia i szanse, jakie jego zdaniem, stoją przed branżą florystyczną.  Dzień zwieńczyło ogłoszenie wyników Eliminacji Konkursu EuroSkills.

Pokaz Zespołu Szkół w Jaworze
Zdjęcie: Fotobueno

Trzeciego dnia Targów zwiedzający mogli uczestniczyć w pokazie na bardzo aktualny dzisiaj temat „Rośliny w walce ze smogiem” (VHV FLOWERS). Następnie na scenie pojawił się znany florystyczny duet z kwiaciarni Kwiaty & Miut, przedstawiając pokaz „Wedding by Kwiaty&Miut”. Podobny temat poruszyła w swoim pokazie szkoła Kwitnące Horyzonty pod wodzą Moniki Bębenek.

„Wedding by Kwiaty&Miut”
Zdjęcie: Fotobueno

Merytoryczny, ciekawy program wydarzeń towarzyszących, uzupełniał prezentowaną na stoiskach ofertę. Uczestnictwo w Targach  dało szansę poznania aktualnych trendów i rynkowych nowości z branży artykułów dekoracyjnych, ozdób świątecznych i okolicznościowych. W pawilonach można było podziwiać zarówno kwiaty, jak i bombki, choinki czy ozdoby wielkanocne.

Ozdoby świąteczne na Special Days
Zdjęcie: Fotobueno

Na niektórych stoiskach królowała wiosna, mnóstwo było wielkanocnych ozdób. Na innych znowu można było podziwiać trendy bożonarodzeniowe.  Na kolejnych znaleźć balony i artykuły dekoracyjne, które ubarwią każdą imprezę. Nie zabrakło również oferty markowych świec. Warto podkreślić, że dzięki różnorodności prezentowanych produktów targi te to czas owocnych spotkań biznesowych, inspirujących rozmów i nawiązywania trwałych kontaktów. Poszukujący wnętrzarskich inspiracji z pewnością mieli w czym wybierać.

Na niektórych stoiskach królowała wiosna
Zdjęcie: Fotobueno

Nagroda Acanthus Aureus  za najlepsze stoisko!

Przyznawane przez Grupę MTP wyróżnienie ma na celu nagradzanie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na poszczególnych targach. Statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Na targach Special Days nagrodzono stoiska firm: KAEMINGK SEASON DECORATIONS B.V., Pawilon 5A, stoisko 23; Grupa Zachodnia, Pawilon 5A, stoisko 24; OZ EXPORT BV, Pawilon 8, stoisko 16. PLASTIFLORA Sp. z o.o. Sp. K. Pawilon 8, stoisko 25. Gratulujemy!

Złoty medal – nagrodę za produkt najbardziej innowacyjny i nowoczesny otrzymała firma Karen Decor za oświetlenie led o nazwie Twinkly . To technologiczna ewolucja tradycyjnego oświetlenia bożonarodzeniowego , jest to oświetlenie LED nowej generacji sterowane za pomocą smartfona dzięki zintegrowanemu Wi-Fi, za pomocą którego można wyświetlać i konfigurować nieskończoną liczbę efektów.

Bogata oferta wystawców prezentowanych na Targach
Zdjęcie: Fotobueno

Bogata oferta wystawców prezentowanych na Targach, daje możliwość zapoznania się z szeroką gamą produktów świątecznych i okazjonalnych. Program towarzyszący, obfitujący w wyjątkowe pokazy, szkolenia i warsztaty florystyczne,  sprawiają, że zarówno dla profesjonalistów jak i  pasjonatów florystyki, właścicieli kwiaciarń i pracowni florystycznych, to jedno z najważniejszych wydarzeń w targowym kalendarzu. Dlatego…Do zobaczenia za rok!

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.