Pracownia florystyczna „ Decofiora”

Drukarka Godex G500 nie tylko do szarf

Andrzej DąbrowskiWF 2 Comments

Drukowanie szarf

Powiedzieć, że drukarka Godex G500 jest drukarką tylko do szarf to zaledwie określenie tylko jednej z jej funkcjonalności. W kwiaciarniach i pracowniach to rzeczywiście podstawowe zadanie dla tej drukarki.

Drukowanie szarf na drukarce Godex G500

Drukowanie etykiet

Drukarkę Godex G500 można również wykorzystać w codziennej pracy do drukowania etykiet z cenami na produkty w kwiaciarni. Takie etykiety z opisem towaru, ceną a także z kodem kreskowym mogą bardzo ułatwić sprzedaż towaru, kontroli stanów magazynowych a także przyspieszyć spisywanie i rozliczanie remanentu.

Etykiety z cenami wydrukowane na drukarce Godex G500

Etykiety z cenami wydrukowane na drukarce Godex G500

Drukowanie logotypów na wstążkach

Logo kwiaciarni na wstążce, którą ozdabiacie bukiet to na pewno znakomita forma promowania swojej florystycznej marki. Często pytacie o to, gdzie zamówić takie wstążki? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta – logotyp na wstążce można wydrukować sobie samemu, w dowolnym kolorze. Taki nadruk można wykonać na drukarce Godex G500. Szerokość wstążki w zasadzie dowolna, w zakresie od 1 do 10 cm.

Logo na satynowej wstążce wydrukowane na drukarce Godex G500

Drukarka uniwersalna

Mając na uwadze szerokie zastosowanie drukarki Godex G500 w kwiaciarni lub pracowni możemy śmiało napisać o niej – drukarka do szarf, do etykiet, do nadruku logotypów. Taką drukarkę i materiały eksploatacyjne możesz zamówić w naszym sklepie

 

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Komentarze(y) 2

    1. Post
      Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.