Florystyczny stylista witryn – florystyka w służbie kupca

Andrzej DąbrowskiMarketing, Merchandising, Party flowers, Visual merchandising, WF Dodaj komentarz

Spacerując po ulicach handlowych, pasażach, galeriach, w witrynach sklepów obserwujemy kolorowe, pięknie skomponowane, często intrygujące kompozycje florystyczne. Kto tworzy te kwiatowe dzieła sztuki? Odpowiedź to florystyczny stylista witryn.

Florystyczny stylista witryn – Floristic Window Dresser

Wystawa jest wizytówką sklepu. To jak jest zaaranżowana decyduje czy klient wejdzie do salonu. Mamy tylko kilka sekund by go przekonać, że warto. Ekspozycje florystyczne to skuteczne narzędzie zwrócenia uwagi Klienta.

Niestandardowe aranżacje florystyczne, mają ogromne znaczenie dla aranżacji witryny oraz przestrzeni sklepu w celu podnoszenia wartości sprzedaży. Nie sprzedają wprost – wspomagają jednak ten proces poprzez intrygowanie, zaskakiwanie, przyciąganie uwagi Klienta. Liczy się nie tylko pomysł i kreatywność ale umiejętność komponowania ekspozycji oraz znajomość podstaw visual merchandisingu.

Pracownia florystyczna PARTY FLOWERS od wielu lat skutecznie współpracuje z firmami handlowymi i usługowymi, tworząc dla nich ciekawe i zaskakujące kwiatowe aranżacje witryn oraz pomieszczeń. Nasi zleceniodawcy to przedsiębiorcy z branży hotelowej, restauracyjnej, medycznej i handlowej. Fachowo przygotowaną aranżację florystyczną można traktować jako inwestycję, która w przyszłości przyniesie zyski w postaci zwiększonych przychodów.

W naszej twórczości ogranicza nas tylko budżet klienta. Aranżacje wykonujemy z najwyższej jakości kwiatów i roślin ciętych, doniczkowych i sztucznych.

Zainteresowanych współpracą zapraszam do naszej pracowni, na jej stronę internetową partyflowers.pl lub proszę o kontakt telefoniczny (601375900) tudzież mailowy (a.dabrowski@florand.com.pl).

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.