fot. alphaspirit - Fotolia.com

Strategie marketingowe

Andrzej DąbrowskiKonsultant w biznesie florystycznym, Marketing, Rozwój, WF, Wsparcie Dodaj komentarz

Opracowuję strategie marketingowe od podstaw i pomagam je wdrażać. Błyskawicznie dostosowuję je do zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Analizuję działania konkurencji, realizuję badania wybranych obszarów.

Marketing to obszar, w którym czuję się naprawdę pewnie. Przemawia za tym wieloletnie doświadczenie poparte sukcesami z tej dziedziny. Pomagam więc firmom, które chcą z tej wiedzy eksperckiej skorzystać.

Opracowywanie strategii marketingowych rozpoczynam od analizy potrzeb klienta. Na tej podstawie opieram wszelkie późniejsze działania, które będą w pełni realizować te potrzeby. Badając otoczenie danej firmy wykorzystuję szanse, które daje ono danemu przedsiębiorstwu. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz wiedzy, niweluję wpływ zagrożeń rynkowych.

Przy tego typu współpracy niezbędne są analizy, którym poddawany jest rynek, na którym działa dany podmiot gospodarczy. Dzięki nim wiem m.in.:

  • Jaką pozycję posiada na nim dana firma,
  • Jaka jest jej grupa docelowa,
  • Z jaką konkurencją ma do czynienia,
  • Jak duży jest rynek, na którym działa,
  • Jakie ma przewagi,
  • Jaki sposób pozycjonowania w danym przypadku będzie najwłaściwszy,
  • Jakie działania powinny zostać podjęte, aby szybko osiągnąć zakładany cel.

Strategie marketingowe – w dalszym etapie to rekomendacje działań, które są niezbędne, aby w danym obszarze rynku, z produktem/usługą, którą dana firma posiada, z zastosowaniem odpowiedniego języka komunikacji, z planem zbudowania relacji z konsumentami/odbiorcami, etc., osiągnąć sukces. Moja aktywność na tym etapie to m.in.:

  • Określenie pozycjonowania,
  • Określenie głównej grupy docelowej,
  • Uwypuklenie przewag produktów/usług i korzyści, jakie oferowane są odbiorcom,
  • Dobór metod skutecznego i optymalnego dotarcia do poszczególnych grup klientów,
  • Dobór odpowiedniego języka komunikacji do poszczególnych odbiorców,
  • Wskazanie skutecznych działań reklamowych,
  • Opcjonalny rebranding produktów,
  • Ewentualne repozycjonowanie,
  • Merytoryczne opracowanie materiałów informacyjno-reklamowych,
  • Wybór firm realizujących kampanię reklamową,
  • Działania PR,
  • Precyzyjne opracowanie niestandardowych form aktywności.

Współpraca ze mną to nie tylko plan działań. Oprócz opracowania strategii marketingowej, zajmuję się też wdrażaniem całości, bądź też jej elementów. Co więcej, podpowiadam, w jaki sposób analizować efektywność podejmowanych działań. Zwiększa to sukces, który mają na celu zarekomendowane opracowania, które Państwu przedstawiam. Z moim doświadczeniem i wiedzą osiągnięcie wszelkich założeń jest na wyciągnięcie ręki.

Zapraszam do kontaktu!

Andrzej Dąbrowski

Konsultant w biznesie florystycznym

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.